Riemunkirijavaa

Alakaa tavarat olla vihiroonki takaasi pakoollansa. Heitin vielä matot laattialle. Ei kahta samammoista, mutta mua ei haittaa. Mä tykkään, jotta saa olla nuon. Ne on mun mielestäni joinki hyväntuulisia, iloosen färisiä. Vähä sellaasta saunakamarifiilistä. Osa on äiteen kutomia, osa mun. Eikä haittaa, vaikka pitkän maton reuna ei oo suora. Se on justihin sen näköönen, jotta minä oon sen teheny. Ei meillä muolla enää ookkaa räsymattoja ku tuola pukuhuonehes.

Ehkä yhyren seinäkaapin vielä teetän isännällä pyykkikorien yläpuolelle, jotta saan pyykinpesuainehet sinne.

One Reply to “”

  1. Ihana värikäsraitane riepumatto. Miul o äiti kutoma räsymatto etteise lattial ja naapuri o siit miulle kateelline 🙂 Parvekkeel o Hanna matto, en tiijä kene kutoma.

Jätä kommentti

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.