Tilipäivä!

Mulle oli eileen tullu kirije Grawiko Oy:ltä. Ilimoottivat, jotta oon voittanu ristikkoleheren arvonnas 10 euroa. Tilipäivä on ens kuun loppupuolella. Kyllä se on mukava tietää, voi suunnitella menonsa sitä mukaa. 😀

Tänä aamuna heräsin kuurelta ja färittelin niin kauan, jotta isäntäki nousi. Sitte lähärettihin käymähän kaupas. Sieltä tultua isäntä meni puita pienistämähän ja mä rupesin siivuamahan.

Ruaaksi keitin vain ohorankryynipuurua, kun mun alakas eileen teköhön sitä mieli.

Päivällä oon roikkunu monta tuntia netis kattellen ohojeeta, kuinka valamistaurutahan työpaikkahaastatteluhun. Laitoon myöski tuon mun ”työnhakukansion” jo valamihiksi. Kovasti yritän olla rennolla asentehella, mutta kyllä mä pahaa pelekään, jotta suolisolomu täs kerkiää tulla ennen ku haastattelu on ohi.

7 vastausta artikkeliin “Tilipäivä!

  1. No onhan moisessa tilipäivässä jo mitä odottaa. Heh 😀

    Voi sinua ❤ Kammottavaa on odotusaika sellaiseen, mikä laittaa suolet solmuun. Tosi hieno juttu kuitenkin tuo työhaastattelu! Kumpa aika menisi oikein nopsaan ja tilanne olisi ohi. Toivottavasti iloisella lopputulemalla myös. Mää pidän sulle tosi kovasti peukkuja! 🙂

  2. Tilipäivät o kivoja 🙂 No voi siuta, älä nyt liikaa haastattelluu harjottele, vastaat vaa kysymyksii reippaast. Sie seviit niist iha sutjakast. Peukutus alkanu (y)

  3. Pakko sun on se työpaikka saaha, sähän oot paras!!
    Nappaa heti haastatteluaamuna pari buranaa tai muuta ibuprofeiinia mahaas ni oot rauhallinen. (peukku)

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s